Geachte heer Gonzales, Nav ons telefoongesprekken heden, 13-7-17: ik constateer dat ik de door u genoemde mail dd. 16-6-17 niet heb ontvangen en dat u tot nu toe de toezegging mij deze mail alsnog te mailen niet bent nagekomen. Ik vorder dat u uw toezegging alsnog nakomt Ik constateer dat ik door niet ontvangst van betreffende mail niet in staat geweest ben om op door u gesuggereerde reisbevestiging binnen daarvoor wettelijk vastgestelde termijn te annuleren Ik constateer dat u weigerde telefonisch informatie te verstrekken over adres van uw bedrijf ‘best-tip’ en ook weigerde het inschrijvingsnr van KvKl te vertrekken. Navraag bij KvK leerde, dat er geen bedrijf onder de naam ‘best-tip’ staat ingeschreven Ook uw website ‘www.best-tip/nl’ verstrekt deze informatie niet U weigerde mij telefonisch informatie te verstrekken over de onderhavige reis, nadat ik nadrukkelijke en meerder malen gevraagd heb om bestemming en reisdata te verstrekken Uw website maakt gebruik van cookies, maar meldt dat niet op de voorgeschreven wijze aan bezoeker website Ik heb, voor zover ik me kan herinneren, nooit een reis geboekt, ook niet tijdens het tel.gesprek van 15-6 waar u naar refereerde. U stelt daarvan een bandopname te hebben: daarvoor heb ik geen toestemming gegeven en dat is strijdig met minstens fatsoensregels. Ik vorder dat u de bandopname per ommegaande ter beschikking stelt door toezending van de audio-file per mail U stelt te kunnen aantonen dat ik de mail twee keer geopend zou hebben. Ook dit meekijken in mijn mailgedrag acht ik in strijd met privacyregels. Tevens vorder ik u de blijkbaar bij u beschikbare gegevens hierover per ommegaande aan mij ter beschikking te stellen Ik stel u verantwoordelijk voor alle materiële en immateriële schade, voortvloeiend uit uw handelen.Ik accepteer geen enkele verplichting en, voor zover van toepassing, annuleer alsnog door uw gesuggereerde en niet onderbouwde boeking, van welke ik bestemming noch reisdate weet.