Zelfde verhaal, oproep gemist, sms ontvangen van Ziggo met de tekst ' wij willen het over uw abonnement hebben' iets in die trant. Als je het nummer terug belt blijft het stil aan de andere kant. Ziggo gebeld, na lang wachten kreeg ik bevestigd dat dit inderdaad van Ziggo is maar dat zij hun 'reclame' uitbesteed hebben. Het komt er dus op neer dat Ziggo haar klantenbestand, hopelijk alleen de telefoonnummers aan een extern bedrijf heeft gegeven. Die dus ons op ongewenste manier benaderen. Ik vind niet dat je zo met de persoonsgegevens van je klanten mag omgaan! Ongelofelijk dat dit zomaar kan, ik denk dat het zaakje stinkt. Voor het zelfde geld is Ziggo gehackt en zijn de nummers zodoende uitgelekt. Dan klinkt 'een extern bedrijf verzorgd onze klantenbenadering/ reclame' natuurlijk en stukje minder heftig als uw gegevens zijn ten prooi gevallen aan hackers. Aangezien zij zelf internet aanbieden komt dat niet heel betrouwbaar en veilig over. Vooralsnog speculaties. Het nummer blijft, nadat ik Ziggo heb aangegeven er niet van gediend te zijn, en hun toegezegd hebben ervoor te zorgen dat ze me niet meer zullen bellen, toch gewoon 5x in de week bellen!