Helaas ben ik er 5 oktober wel ingetuind ondanks dat ik eerst aangaf dat ik geen interesse had in een overstap! We waren immers net van Innova naar Engie overgestapt .. Maar deze jonge man die ik sprak die vertelde mij dat we bij Innova vooralsnog goedkoper uit zouden zijn ... Heb hem het voordeel van de twijfel gegeven, mocht zijn naam noteren zodat als ik vragen had, ik contact op kon nemen met hem en wij weer in contact konden komen. Op 25 okt was het eerste moment waarop ik de tariefspecialist omdat ik n.a.v. contact met Engie begreep dat wij mogelijk helemaal niet goedkoper uit zouden zijn, dit wilde ik graag bespreken met deze mannelijke medewerker. Mij werd toen verteld dat hij er momenteel niet was, was eerder naar huis gegaan, maar hij zou mij terugbellen ... de dag er na in de ochtend (meen dat er werd gezegd 11:00). Toen dit niet gebeurd was belde ik weer, mij werd toen verteld dat hij bij de tandarts zat .. maar opnieuw werd mij toegezegd dat ik teruggbeld zou worden, diezelfde dag .. Je raadt het al .. tot op de dag van vandaag ben ik nog steeds niet teruggebeld. 3 weken geleden heb ik per mail een klacht ingediend, hier belde ik vorige week maandag over ... mij werd toen gezegd dat de klacht in behandeling was met Innova?? De klacht die ik had ingediend was voor de manier van werken van de tariefspecialist, nadat ik zelf bijna dagelijks ... in ieder geval wel 2 tot 5 keer per week contact met hen zocht. Maar, ik zou teruggebeld worden! Ik benoemde nog er vanuit te gaan dat dit diezelfde week nog zou gebeuren ... maar je raadt het al, gisteren heb ik er zelf weer achteraan gebeld! Het lukte mij niet om rustig te blijven, ik ben boos en met name teleurgesteld en vind het schandalig dat dit soort organisaties bestaan! De eerste persoon die ik sprak verbrak de verbinding, degene die ik later aan de lijn kreeg beloofde mij dat ik gisteren tussen half 1 en half 2 teruggebeld zou worden .. niet gebeurd. (wordt vervolgd)