Dit nummer is van DGP tijdschriften uitgeverij. Ik heb dit werk zelf voor een energieleverancier gedaan. In een callcenter zit een groep agents klaar voor een gesprek maar het opbellen zelf word door een automatisch programma met een lijst telefoonnummers gedaan. Als iemand op neemt verbindt het programma je door met een agent. Dit doorverbinden duurt soms lang en daarom hoor je niets. Mogen ze je bellen? Waarschijnlijk wel. De mensen die gebeld worden hebben vaak al een abonnement bij DGP en in het contract staat dan ergens (waarschijnlijk kleine lettertjes) dat je er mee akkoord gaat 1x per jaar met een aanbieding gebeld te worden. Je kan het negeren maar het programma blijft je gewoon bellen, meestal met een maximum van rond de 25 keer. Dat kan dus lang duren!! De snelste manier om er vanaf te komen is gewoon op te nemen en als je de agent aan de lijn krijgt zeggen dat je geen belangstelling hebt en van de lijst gehaald wil worden. Dan heb je weer een jaar rust. Reageer je niet af op de agent, die doet gewoon zijn werk en zal doen wat je vraagt. Zelf heb ik dit werk niet lang vol gehouden, niet leuk om te doen.