Ontzettend agressieve verkoop (cold calling) namens KPN, Servicepunt KPN, de servicedienst KPN of serviceteam KPN. KPN betaalt deze irritante rotlui. Ze blijven je maar lastig vallen vanaf vele verschillende nepnummers, maanden lang. Er komt geen einde aan. Dit is ware telefoonstalking! Ze gebruiken verouderde KvK gegevens, die niet meer kloppen. Ze negeren het Bel-me-niet Register. Ze negeren de KvK blokkade voor direct marketing (Non Mailing Indicator, NMI). Ze claimen dat het nummer zakelijk gebruikt wordt en dat zij daardoor in hun recht staan, wat onzin is. Hoe en onder welke bedingen heeft 'servicepunt' de telefoonnummers van de KvK in handen gekregen? Maak melding bij ConsuWijzer van de ACM: https://www.consuwijzer.nl/doe-uw-melding-bij-acm-consuwijzer. Bewaar bewijs (foto nummer herkenning, logbestanden van b.v. VoIP lijn, etc.): neem het gesprek op, vraag naar hun firmanaam en zeg dat u zich op uw RECHT VAN VERZET beroept. PAS OP! Ze vragen naar je bankrekeningnummer, geef dit onder geen beding en zeg nergens 'JA' op. Ze bellen met steeds andere nummers: 0857732735 0857732734 0857732730 0857733798 0303045040 0303045042 0303045043 0303045044 0303045045 0180225189 0332096031 0320724471 0332096032 0332096038 0332096037 0332096036 0702008275 0508796013 0508796012 0242090017 0433467623 (actieve reeks) 0242090057 (actieve reeks) Wanneer afzenders zichzelf camoufleren met valse afzendernummers dan is dit FOUTE BOEL!!! Callcenter DM Marketing valt onder The FocusGroup Say4you B.V. Reclamebureaus (www.thefocusgroup.nl). Er vallen een stuk of 10 verschillende bedrijven onder. Bel ze op 010-7620761. ZEGT HET VOORT, VOORDAT ZE DIT BERICHT OOK WEER LATEN VERWIJDEREN!