Smerige praktijken! Vertelde me dat mijn T-mobile abonnement afloopt en dat ik mag verlengen. Duurde niet lang voordat ik doorhad dat het een derde partij is die abonnementen voor Vodafone verkoopt. Vond het heel vervelend dat ik directe vragen stelde en hem instrueerde met 'ja' of 'nee' te antwoorden. Wat helaas nodig was omdat verkoper het erg moeilijk vond om direct te antwoorden en zelf bezig was met naar specifieke antwoorden vissen en erg vaag deed over zijn intenties. Daar ben ik niet van gediend. Toen ik het gesprek beëindigde belde verkoper direct terug met de vraag waarom ik zo agressief ben, terwijl ik heel normaal wilde weten wie hij was, waarom hij belde en wat hij van me wil. Toen vroeg ik naar zijn naam om hierover een klacht te kunnen indienen want het is ongehoord dat je weet dat iemand geen intresse heeft in het telefoongesprek om die terug te bellen om er een persoonlijke kwestie van te maken. Ik ken die loser niet en heb er niks mee te maken. Noemt zichzelf Mark van Dijk. Zal wel niet bestaan. Zei dat zijn werkgever 'Beloptie' heet. Kan er op internet niks over vinden. Bij deze mijn beklag.